Gott Nytt År

Ja, då va det dags för nyårsafton igen. Åren springer på ganska bra... 2009 har varit ett ganska OK år, men jag hoppas mer av 2010!!

Igår va det jättehärligt väder ute, -15 och strålande sol. Perfekt pulkaväder. Vi tog oss en liten repa till Vibjörnsparken. Oliver och Ida gillade hoppet som något byggt och dom flög på ordentligt. Oliver vurpade mitt i ett hopp och där satt ju jag och fotade, så jag fick kälken på mig. Har ett fint blåmärke på knät och 3 naglar rök... Ajajaj....

Nu ska jag försöka få barnen att vila lite så dom orkar med kvällen.

Jag önskar alla en riktigt trevlig kväll och ett Gott Nytt År!!


Pulkaåkning

Idag struntade jag i jobbet... Tog lite föräldraledigt istället. Har varit med barnen i Ekbacken och åkt lite pulka. Oliver ramlade och slogs sig på läppen så vi blev inte kvar så länge. Istället åkte Oliver med Micke till badhuset och vi andra tittade på Harry Potter, Ida tyckte att det va läskigt så vi väntar nog lite med andra filmen...

Tänkte vara hemma imorgon oxå, får se vad vi hittar på då. Får jag välja blir det IKEA vill ha en ny matta till vardagsrummet.

Hoppas på finare väder imorgon, det gör inget om det är kallt men det får gärna vara lite sol. Kanske tar mig ut på en fotorunda. Vill testa mitt nya närbildsfilter.

Görat eller inte görat...?

Undrar om jag ska ta tag i det här med bloggandet eller om jag ska strunta i det.. Har ju inte varit så värst aktiv sen jag började men jag kanske skulle ändra lite på det.

Är väldigt nöjd med hur julen och mín födelsedag har varit! Jag tror att barnen fick det som önskade sig och oxå är väldigt nöjda. Men imorgon börjar verkligheten igen men med en kortvecka för att sen vara lite ledig igen. Vi ska fira nyår ihop med Onkis och Skopan, det ska bli trevligt. Det va längesen vi umgicks med dom.

Nu ska jag fylla bubblet till barnen, kanske att vi kryper ner hela familjen...

RSS 2.0