Semester

Semestern är i full gång och jag har haft en härlig vecka på Österlen. Försöker få med bild men det verkar omöjligt....


Semester

Semestern är i full gång och jag har haft en härlig vecka på Österlen. Försöker få med bild men det verkar omöjligt....


Filmstjärna

Kommer ni ihåg att jag sa att Ida blev filmad när vi va på semester hon och jag. Nu finns resultatet på www.fritidsresor.se leta upp Playa del Cura och Hotel Riviera Marina. Där ligger en film om hotellet uppe. Ska bli så kul att få visa henne det imorgon!

Stegutmaning

Nu är vi igång på jobbet med stegutmaning. Känns bra och hittills jag jag lyckats ganska bra tycker jag. Fick med 10 kollegor så några har jag fått i rörelse :)
Det är kul och en promenad om dagen krävs för att få ihop stegen och det brukar jag ju normalt inte göra...

RSS 2.0