Veckan som varit

Den här veckan har varit stressig. Mycket på jobbet och även hemma. Renoveringen blir vi ju aldrig klara med så den borde vi hålla på med mer!!
I tisdags fyllde Oliver 5 år, han va inte riktigt nöjd. Presenterna va bra men han undrade när gästera skulle komma... Mamma, syrran och några kompisar grattade honom i lördags när vi hade lite kalas för Macke som fyllt 30! Så det va bara vi, min pappa och Micke. För lite för Oliver tydligen. 
Idag har vi varit på IKEA!!! Har köpt en tavellist och lite ramar till sovrummet, kuddar till soffan. Va även och köpte skor på skopunkten,  stövlar till mig, Ida fick vinterstövlar, finstövlar och tennisskor. Oliver ett par tennisskor och vinterstövlar.
När Macke och Ida kommer hem ska vi spela Den försvunna diamanten, hoppas det blir utan för mycket slagsmål!!!

Skitperiod i mitt liv...

Dom senaste två-tre veckorna har varit bland dom tyngsta i mitt liv... Nu hoppas jag helt klart på gladare veckor framöver.
Eventuellt ska jag försöka komma igång och blogga lite igen, hann liksom aldrig komma igång egentligen men nu ska jag göra ett allvarligt försök med det.
Ska nog anmäla mig till en fotokurs på medborgarskolan i Norrköping. Det kan ju kanske vara bra för att lära mig grunderna ordentligt, jag tycker ju att det är så roligt men jag vill ju bli bra på det oxå ju!

Nej nu ska jag gå och försöka gipsa lite, väntar på att Macke ska komma hem och hjälpa till!

RSS 2.0