Nyklippt Oliver

Han är skitsstolt över sin nya frilla... Vi tittade på Mello förra lördagen och då va det ett killband med, där en av dom tydligen hade tuppkam. Jag såg det inte men Oliver gjorde det. Och när jag va och tränade härom kvällen hände det här. Men som sagt han tycker det är skithäftigt!

Har varit hemma med Oliver igår och idag. Han har ont i halsen men imorgon är det dags för jobb och dagis igen. Men det har varit fina dagar att vara hemma, tyvärr har vi tillbringat den mesta tiden i soffan. Och jag har städat lite. Städningen har halkat efter lite, har tillbringat för mycket tid på Medley för att hinna med det. Men men... Hur viktigt är det egentligen?? Det är ju bara 6 veckor kvar nu! Har kommit halvvägs och det har väl gått ganska bra. Det börjar bli svårt att komma mer neråt men jag tror att jag äter för stora portioner mat. Så jag ska försöka dra ner lite på det. Kan iallafall inte träna mer känner jag. Det finns inte tid för det. Och apropåmat, nu ska jag fixa till dagens lunch. Lax och pasta till mig och köttbullar till Oliver!!


RSS 2.0