SEMESTER!!!

Idag bokade vi en resa till mig och Ida. Så skönt men attan vad jag får stressa nu. Tvätt ska tvättas och helst torka med. Flyget går kl 8 imorgon :)
Weeiiii


Mina 3 fina <3


Kaos

Har kaos i köket. Diskmaskinen gick sönder i helgen. Igår va vi i Nkp och köpte en ny som idag har fått sin plats. Den är dock inte helt inkopplad men jag hoppas verkligen att den kommer att funka imorgon. Har diskat världens diskberg ikväll. Men nu är det precis lika mycket kaos igen. Allt som stod i skåpet står nu uppe på bänken + diverse verktyg och förståss disk!! Men det får bli morgondagens problem, för nu ska jag sova :)

Imorgon förresten ska O få en ny cykel av morfar :D


Äntligen

Ida är feberfri och det blir skola imorgon. Jag känner mig nästan bra i nacken. Så skönt, gör fortfarande ont vissa lägen. Men hoppas att det snart ska ge sig det med. Gör det inte det tänker jag ringa lasarettet och se om jag kan få ryggraden röntgad...

Idag har Ida städat sitt rum och jag vårt sovrum. Jag hittade mina springkläder, det va ettag sen... Imorse på Mix megapol, Äntligen morgon pratade dom om springning (bra svenska :)) Malin Everlöv va där och delade mig sig av lite tips. Nu undrar jag helt enkelt om det va ett tecken...!?! Är det nu det är dags liksom? Jag har ju sagt att jag ska ta tag i det... Hittar ju alltid massa ursäkter, kanske får bli slut på det nu!


Test

Kollar om jag kan från mobilen. Och jag tror att det funkar :)


Ojoj

Det är verkligen längesen jag va inne här. Kul att se att det faktiskt är några som tittar in ibland fast jag inte har gjort nåt inlägg på nästan 1 år =)

Sörjer lite att jag missade en plats på Mix Megapols tjejplan. Blev uppropad i radion men ringde in som tvåa av dom tre uppropade. Antar att jag egentligen inte kan sörja nåt jag missade som jag inte alls hade egentligen men va fasen, Jo jag gör det!! Jag är skitledsen att jag missade det. Vilken grej det skulle ha varit. Spännande va det iallafall en liten stund innan dom svarade.
Men jag är verkligen glad för dom som fått en plats och dom som kommer att få. Trots att det inte är jag.

För er som är här och läser, nominera mig gärna så kanske jag får en ny chans =) (på mixmegapol.se)

Åh vad jag vill föja med! Det va ju så nära.... =(



RSS 2.0