Helgen

I lördags hade vi Emma, Mattias, Jennifer och Hampus här. Jätteroligt!! Det va så längesen så det va himla roligt :) Vi fick båda deras barn kvar över natten.
Idag har det varit fotboll för hela slanten. Ida har varit i Krokek och spelat och Oliver på Grosvad. Sen fick Ida vara med F00/01 på match på kvällen i Linghem. Alla tjejerna va jätteduktiga och idag hängde Ida med bättre än sist :) Trots redan tre spelade matcher :)

Nu ska jag kolla på BB finalen, skitprogram! Skönt att det är slut nu. Började följa det sen kom jag av mig iochmed Idas och min semester. Tyvärr började jag titta på det igen för nån vecka sen, men ikväll tar det alltså slut! Förövrigt håller jag på Hanna J :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0